Skip to content

Get a Life!

September 3, 2011

Idag är det lördag och tro det eller ej, jag har varit ute och sprungit idag. Inte jätte långt men ändå och med tanke på att jag också gått en massa har jag faktiskt tränat riktigt mycket idag! Så vad mer har jag hunnit med denna lördag nu när klockan börjar närma sig halv fem. Jo jag har shoppat, långt över mina tillgångar. Köpte Dragon Age 2 för 15 pund och sen en t-shirt för tolv pund. Utöver detta lite skönhetsprodukter, ett vykort och lunch (hummos, falafel och grönsakwrap, galet gott ). Alltså har jag spenderat mer än hälften av “veckopengen” på en dag. Måste bli lite mer disciplinerad!

Besökte också The Film House vilket är galet coolt ställe, lite som cinemateket. Det var där jag köpte vykortet som föreställde Marlon Brando. Jag skaffade också ett loyalty card som innebär att jag får poäng på allt jag köper där och rabatt. Kortet har mitt namn på det, är så episkt att jag måste lägga upp en bild på det hela.

Det där är då baksidan av kortet, framsida är lite finare och inte lika plain.

Igår och förgår var det som ni säkert vet vardag och skoldag. Alltså hade jag egen tid fram tills ungefär halv tre när jag måste lämna huset för att hämta Alex och senare James. Rätt chill.

Här står vi "föräldrar" lydigt och väntar

Har tagit tag i mitt skrivande nu, väldigt seriös attityd till det hela. Jag har skaffat twitter och en skrivblogg. Dock är skrivbloggen fortfarande under uppbyggnad och inte klar i vare sig design eller innehåll ännu.

http://wilmasjoberg.wordpress.com/

http://twitter.com/#!/wilmasjoberg

Nu ska jag installera Dragon Age 2 och riktigt njuta av möjligheten att slappa 😀

No comments yet

Leave a Reply

