Skip to content

Harry Potter Premiere

July 15, 2011

Slytherin girl on her way to the midnight premiere

 

Idag var det dags, klockan fem minuter över midnatt hade Harry Potter premiär! Episkt! Filmen var över snabbare än jag hade anat och jag vet inte riktigt vad jag ska säga. Den var episk men inte lika episk som boken. Men så är det alltid. Något som däremot bara bara bara var positivt var att träffa Edinburgh University Harry Potter Society. De var super trevliga och jag kommer träffa dom massa mer i höst! Lägger upp en gäng bilder som jag tog på väg till Elephant House.

Cyklist fast i trafiken

Edinburgh Street

Yet another street

Greyfriars

In search of Tom Riddle's grave

No success in finding the grave

Posing with Edinburgh in the background

Edinburgh Old Town¨

An Awesome Society 😀

No comments yet

Leave a Reply

