Skip to content

The Park

July 14, 2011

Det är oerhört varmt idag. Jag och pojkarna har varit i parken idag och haft en liten picnic. Det uppskattades och sedan lekte vi lite (Jag och lillkillen kastade boll till varandra medan stora pojken ville leka för sig själv). Ibland är de så, barnen, de vill vara själva och då säger de det. Men mat slår aldrig fel (så länge de får vad de vill ha) och idag hade jag med mig både chips och jordnötsmörsmackor.

Inverleith Park

 

My trusted companion

Hej hej!

 

Gårdagens middag (jag har skills, jag vet!)

 

 

Peppad tjej!

 

 

 

2 Comments leave one →
  1. Tina permalink
    July 14, 2011 5:32 PM

    Kul att se ett par foton på dig sötis. Ha det bäst i kväll! Kraaam

Leave a Reply

