Skip to content

Snart bär det av!

June 27, 2011

Nu närmar det sig verkligen. På torsdag morgon bär det av till Edinburgh, Skottland. Jag sitter i mitt rum här i Stockholm och packar. Jag har insett två saker. 1. Det är väldigt jobbigt att packa. 2. Det finns ingen chans att allt kommer få plats i resväskan.

Trots dessa små motgångar kämpar jag tappert på. Packar, laddar in musik i iTunes och har lite panik samtidigt. Det ska nog gå vägen ändå. Snart är jag där. Åh vad jag hade önskat att få veta det jag vet nu för några månader sen. När jag inte visste om jag skulle få platsen eller inte, när jag inte visste någonting. Jag vet inte särskilt mycket nu heller men betydligt mer. Undra hur mina inlägg här kommer se ut om ytterligare några månader. Förhoppningsvis är det glada, fyllda med äventyr och inte minst, underhållande läsning för er kära läsare.

No comments yet

Leave a comment