Skip to content

Yet Another Week Has Come To an End

May 14, 2011

Ännu en skolvecka har kommit till sitt slut. Skönt! Fredagen startades med ett prov om historia och religion. Prov är aldrig kul men det är lättande när de är över. Har inte särskilt mycket kvar i skolan nu. Jag ska skriva en utredande text med frågan, “är Islam en religion som attraherar terrorister?”, hålla ett engelska tal på 7-10 minuter om Snape samt ha mattenationella. Inte så mycket kvar men rätt stora saker, iallafall matten. Men en sak är då säker, nu när jag ser målet och slutet är det mycket lättare att fokusera. Helgen kommer mestadels gå åt till pluggande. Lite jobbigt men samtidigt ju mer jag pluggar nu desto närmare är jag slutet. Jag är sån, vill få saker klart.

Ni har säkerligen känt att det här är väldigt intressant. Så nu tänkte jag berätta tre saker som faktiskt är intressant.

  1. Jag håller på att planera en ny bok. Det är en uppföljer på min nanowrimo (som jag inte har redigerat klart 😉 )
  2. I natt drömde jag om Jason Isaacs och Helena Bonham Carter. Jason var väldigt trevlig måste jag säga, vi snackade en del på 55:an :look
  3. Oj, hur patetiskt är inte det här. Jag kommer inte på en tredje sak. Så jag laddar upp en fin låt istället.
No comments yet

Leave a Reply

