Skip to content

≈ 67 Dagar

April 24, 2011

Igår fick jag ett mail där det stod att familjens nuvarande au pair ska åka hem den 29:e Juni. De vill att jag ska komma någon gång i närheten av det datumet. Jag föreslog den 30:e Juni. På det har jag inte fått svar än men jag tror de kommer tycka den 30:e funkar bra. Tänka va! Om 67 dagar åker jag. 67 dagar! Det är inte lång tid! Otroligt spännande och läskigt på samma gång. Men en sak är då säker, de är skönt att ha en bestämd tid när man åker och nu har jag nästan en exakt dag! Har inte riktigt förstått att det här verkligen kommer hända. G A L E T !

7 Comments leave one →
  1. Fanny permalink
    April 24, 2011 4:19 PM

    Fett spännande! 😀

  2. April 24, 2011 9:50 PM

    Sv: Ja, det har jag! Avskyr det men ja, jag är desperat efter pengar. Ja men visst alltså, du får ju ta och bli frisk så vi kan ses snart!

  3. April 25, 2011 4:17 PM

    Nej usch vad härligt! 😀 Happy for you! Se till att komma en sväng till London så kan vi ses 😉

    • April 25, 2011 4:23 PM

      Just London är jag inte så pepp på men jag vill gärna träffa dig! 😀 Vi kanske kan ses på halva vägen och typ bo på hostel över en helg. Skulle vara skoj och spännande 😀

  4. April 25, 2011 9:23 PM

    Sv: Tack så mycket! 😀

  5. April 26, 2011 3:40 PM

    sv: Tack 😀

Leave a Reply

