Skip to content

Ännu ett svar :D

April 12, 2011

Jag har fått svar på mailet nu. Men något exakt datum för avresa är ännu inte bestämt. Men jag vet nu vad jag kommer ha för veckolön, har fått lära mig allt om vilken mat de små pojkarna gillar och fått lite bilder på dom. Jag tänker inte lägga upp några bilder för jag tycker det är rätt oetiskt men låt mig säga så här, de är sååååååå söta 😀 Arbetstiderna kommer vara från runt två halv tre till sex, halv sju. Så det är väldigt okej tider. Kommer ha mycket tid för andra saker också 🙂 Perfekt helt enkelt 😀

Idag har det hänt mycket som inte händer var dag. På förmiddagen hade jag och min projektgrupp två redovisningar om våra fältstudier. Media och informationsspridning för hela slanten. Efter dessa två var avklarade så kom stunden som jag tror de flesta Globala elever väntat på i månader, projektet var avslutat! Att vi har ett prov om processen på fredag bryr jag mig inte nämnvärt om, känns inte som så stor grej i det stora hela.

Inte nog med att jag idag har fått svar från au pair familjen och avslutat projektet, jag har också klippt mig. En bild säger mer än tusen ord brukar det ju som bekant heta. Detta är nog ännu mer sant just för frisyrer vilket jag märkte när jag försökte förklara hur jag ville ha det 😛 Oavsett hur bra frisören förstod det jag försökte beskriva så är jag nöjd. Och här kommer bilden!

Min frisyr 🙂

No comments yet

Leave a Reply

