Skip to content

Illuminated Aisle

April 8, 2011

Jag älskar att skriva. Att bli författare är en dröm som jag har. Men jag kan självklart inte bara sitta och vänta på att den perfekta ideén ska skapas från tomma intet än mindre kan jag förvänta mig att kunna skriva bra om jag inte övar. Därför tänker jag börja skriva mer konternuerligt. Till störst del short stories då de är överskådliga och inte massiva projekt som bara blir liggande. Jag kommer publicera mina verk på http://www.scribd.com/ByronBlue. Där kan man ladda ner dokumentet om man vill och även lämna en kommentar. Kommentera gärna då jag blir glad för feedback eller bara ett och annat tillrop. Idag har jag skrivit en väldigt kort berättelse som har titeln Illuminated Aisle. Det finns en viss sannolikhet att denna korta text kommer bli en del av ett längre verk i framtiden då jag har ideér på en hel berättelse. Här är en direkt länk till texten; http://www.scribd.com/doc/52603441/Illuminated-Aisle. Tack för att ni läser och kommenterar 😀

No comments yet

Leave a Reply

