Skip to content

JA!

March 29, 2011

Nu har jag fått ja! Ett riktigt ja! Eller iallafall så likt ett riktigt ja det kan bli. Au pair pappan frågade vilka datum som fungerade för mig och skulle sedan samordna det med sin nuvarande au pair. Det är ett ja!

Så då var det alltså bestämt. Jag ska bli au pair. Perfekt! Jag har alltid velat bo i Storbritannien och nu kommer det bli verklighet. Eller i sommar rättare sagt. Datum är som sagt inte bestämt men jag tänker nog föreslå den fjärde Juli. Vi får helt enkelt se när det blir. Men i sommar är ändå galet nära. Nu ska jag skriva ihop mailet och skicka det imorgon, jag ska nog bifoga lite frågor också.  *ha glädjefnatt*

One Comment leave one →
  1. Gingerbeast permalink
    March 30, 2011 11:51 AM

    Du förtjänar det! ❤

Leave a Reply

