Skip to content

I stort behov av Edinburgh

March 24, 2011

Det är klart att jag verkligen hoppas på att få au pair platsen men idag förstod jag hur mycket jag också behöver den. Jag är så skoltrött. Det är helt absurt. Jag orkar ingenting känns det som och allt är bara jobbigt. Tusen miljoner miljarder uppgifter hopar sig över mig som mörka moln. Imorgon ska jag hålla en redovisning om media i Malawi för en åtta. På måndag ska naturkunskapen vara klar. På tisdag har jag mega viktigt seminarium om hot och möjligheter för Malawis utveckling. På onsdag har jag matte prov på saker jag inte kan eller ens vet vad det är för något. Som att inte det vore nog ska jag också ha läst 100 sidor i Life of Pi tills på onsdag. Som ni ser och förstår är det alldeles för mycket för att orka med. Men vad har jag för val egentligen? Att jag också är sjuk nu underlättare inte heller precis… Kort sagt behöver jag au pair platsen för om jag inte får någon alls har jag inget val än att börja plugga i höst. Hur jag skulle orka det förstår jag verkligen inte. Det kommer inte gå! För att pigga upp mig lite lägger jag nu upp ännu en bild från google över denna mina drömmars stad och hoppas att jag själv snart ska få vara med på bilderna.

 

Edinburgh Castle

No comments yet

Leave a Reply

