Skip to content

Happy Birthday

March 19, 2011

Idag fyller jag 19 år. Undra hur min nästa födelsedag kommer se ut? Kommer jag vara kvar i Sverige eller någon annanstans. Jag skulle ge så mycket för att få veta men ingen kan sia om framtiden. Har ännu inte hört något från familjen men det är nog inte så konstigt. Man kan ju inte förvänta sig ett direkt svar. Hursom har jag haft en väldigt bra dag hittills och kommer nog fortsätta ha det. Det är alltid nice att fylla år 😀

No comments yet

Leave a Reply

