Skip to content

Bästa födelsedagspresenten

March 19, 2011

Jag har fått svar! SVAR!!! Jag blir så oerhört glad att jag knappt kan andas! De sa imprincip ja. Men datumet har nu ändrats från Augusti till slutet av Maj. Slutet av maj fungerar inte för jag måste ju vara i skolan men jag kan från mitten av juni. Det borde fungera. Jag tror faktiskt det här kommer bli av. Det kan bli verklighet! Jag vågar ta ut segern lite mer nu. Jag har redan skrivit svaret men jag skickar det först imorgon. Tydligen gillar barnen både Dr Who och Harry Potter. Kan det blir bättre? Tror inte det! 😉

 

The Doctor

Harry och Hedwig

No comments yet

Leave a Reply

