Skip to content

Väntan är det värsta

March 13, 2011

Jag vet inte vad jag ska göra av mig själv. Jag vet inte vad jag ska tycka och tro. Jag vet inte hur jag ska känna. Eller snarare det är för jobbigt att känna för mycket. Väntan är olidlig. Det jobbiga i det hela är att jag inte vet när jag kan räkna med ett svar och inte heller vad svaret kommer innehålla. Jag vet ingenting. Det är jobbigt. Kontrollbehov är något jag behöver just nu när det är något som påverkar mitt liv. Men nu får jag bara gilla läget och vänta tålmodigt på ett svar.

No comments yet

Leave a Reply

